Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení ekonomické efektivnosti investičního projektu
Šilarová, Gabriela ; Prodělal,, František (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá investičním projektem, jehož předmětem je výstavba nové výrobní haly a nákup nových výrobních technologií. Práce se zaměřuje na charakteristiku jednotlivých částí studie proveditelnosti a detailní rozbor některých jejích částí. Diplomová práce se dále věnuje hodnocení ekonomické efektivnosti investice formou výpočtu ekonomických ukazatelů, na základě kterých je možné vyhodnotit investiční záměr jako vhodný či nevhodný k realizaci. Na výpočet ekonomických ukazatelů navazuje pravděpodobnostní analýza, která formou komplexního hodnocení rizik umožní předem stanovit velikost rizika a usnadnit tak investiční rozhodování.
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Řízení rizik
Hanko, Libor ; Theuer, Aleš (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce, bylo vypracování řízení rizik pro firmu z oboru stavebnictví. Teoretická část je zaměřená na obecné údaje o stavebnictví, marketingu, rozdělení rizik a také o možnostech řízení rizik. V praktické části jsou využité poznatky z teoretické části, pro určení marketingu a následné řízení rizik ve firmě.
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
Marketingová strategie produktu
Jančová, Kateřina ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného zavedení nového produktu ve společnosti.
Návrh komunikačního plánu
Kahounová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. Ve druhé části práce je představen Pavilon Anthropos a analýza jeho plánovaných výstav v roce 2010. Na základě zjištěných poznatků jsou stanoveny konkrétní aktivity pro propagaci jednotlivých výstav i stálé expozice. Dále práce obsahuje vypracování návrhu nového grafického designu webových stránek. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.